مسافران سرمازده خراسان جنوبی در مسیر داران-اصفهان نجات یافتند
نوشته شده توسط : devojke

به گزارش ایرنا،دكتر'حمید اسماعیلی' روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ساعت سه بامداد یكشنبه در تماسی با اتاق فرمان فوریتهای پزشكی استان اعلام شد كه مسافران یك دستگاه اتوبوس در 15 كیلومتری شهرستان داران بر اثر سرمای شدید و یخ زدن خودرو با 45 نفر مسافر در یخبندان جاده گرفتار شده‌اند.

وی اظهار داشت:پس از دریافت خبر، دو تكنسین پایگاه اورژانس پیش‌ بیمارستانی شهرستان داران با دو دستگاه آمبولانس بسرعت برای امدادرسانی، در محل استقرار مسافران حاضر شدند.

وی تصریح كرد:امدادگران پس از رسیدن به محل، كلیه‌ مسافران را به مسجد شهر'داران' منتقل كرده و جان آنان را نجات دادند.

سرپرست كاروان راهیان نور نیز گفت:بامداد یكشنبه هنگامی كه درحال بازگشت از اردوی راهیان نور بودیم در 20 كیلومتری شهر داران به سمت اصفهان بر اثر سرمای شدید هوا و یخ زدن بخشهای مختلف اتوبوس، در یخبندان گرفتار شدیم.

'حسینی' افزود: پس از اطمینان از حركت نكردن اتوبوس، با گروه های امدادی پلیس 110، هلال احمر و اورژانس 115 تماس گرفتیم و برای رهایی از شرایط پیش ‌آمده تقاضای كمك كردیم.

وی خاطرنشان كرد:35 دانش‌آموز دختر از آموزش و پرورش شهرستان'مهربندان' استان خراسان جنوبی و 10نفر از سرپرستان، مدیران، مستندسازان و روحانیون كاروان راهیان نور در زمره مسافران این اتوبوس بودند.

وی گفت:پس از هماهنگی‌ با پلیس 110، از آنجا كه خودروی هلال‌احمر نیز دچار یخ‌زدگی شده بود، نیروهای اورژانس 115 پس از 15 دقیقه خود را به محل استقرار اتوبوس رسانده و كلیه‌ مسافران را با دو خودروی آمبولانس به مسجدی در شهرستان داران منتقل كردند.

سرپرست كاروان راهیان نور شهرستان بیرجند تصریح كرد: سرانجام پس از هماهنگی صورت گرفته، از سوی اداره كل راه و ترابری برای اعزام تعمیركار خودرو، ماشین امداد راه و تامین گازوئیل موردنیاز، اتوبوس یادشده تعمیر و شهرستان داران را به مقصد خراسان جنوبی ترك كردیم.

شهرستان فریدن به مركزیت داران در 125 كیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

7149/1011





:: برچسب‌ها: زرد , کودک , ظروف چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: